Kızlar kızımın yanağında bir kaç ay öncesine kadar bu kırmızılık yoktu daha önce 1.5 yaşında alerji testi yapıldı bir şey çıkmamıştı . Şuan 25 aylık tek yanağında bu kırmızılık kaldı paketli yiyecek tükettiğinde olduğunu farkettim kestik vermiyoruz ama alerji damlası kullanmama rağmen hafifte olsa yanağında sürekli kalıyor bu sizde yaşadınızmı ?