Kızlar çok kötüyüm vicdan azabından ölüyorum resmen herşey 2 dk içinde oldu . Elini doğalgaz sobasına da değdirmiş ve çekmemiş soba hafif sıcaktı Allah tan en altı soğuk olur genelde elini oraya atmış çekmediği için hafif yandı . 3 parmağı su topladı 2 si çok az biri biraz fazla su topladı . Soğuk suya tutum yanık kremi sürdüm bebeğim şuan iyi ağlamıyor o eliyle oyuncakta oynuyor ama ben çok kokuyorum bişey olmaz dimi . Oyuncaklara oynuyordu ben 2 dk ocağa bakmak için gitmiştim 😭 daha önce başına gelen var mı iz kalır mı kaç günde iyileşir . Su toplayan yer patlar mı