nilikonunannesii Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu 40 çıktıktan hemen sonra adet oldum 3 ay düzenli bir şekilde günü gününe oldu ama bu ay 4 gün gecikti (hamilelik yok) sancım da var ne denediysem de olmadı sökülmesi için ne yapabilirim.
nilikonunannesii hazale966 benimde en kısa sürede düzene girer umarım çünkü dayanacak gibi değil şişkinlik ödem beni çok kötü yapıyor.
hazale966 nilikonunannesii aktif emziriyormusunuz? Buda etki eder düzensiz olur ben ek gıdaya geçene kadar düzensiz oluyordum. 6. Aydan sonra günü gününe oluyorum artık
nilikonunannesii barlasinannesiii çok normal 1 yıl bile adet olmayan var emzirmeden dolayı oluyor benim şansıma hemen 40 çıkar çıkmaz olmuştum.
nilikonunannesii hazale966 sadece emziriyorum bebeğim mama içmiyor dediğiniz gibi emzirmeden dolayı hormonlar değişiyor ondan dolayı düzensiz olabilir.