Zhra78 serum fizyolojik verecekseniz eğer herhangi bir sayısı ve zararı yok,burun tıkanıklığı ve öksürük için rahatlama sağlıyor 2.5 ml şırıngaya çekip haznesine koyun ,diğer türlü ilaçlı buharlı doktordan habersiz kullanmayın zaten. Çocuğunuzu yarın doktora muayene ettirmeyi de ihmal etmeyin küçükse eğer öksürük tehlikeli olabiliyor bazen çok çabuk ilerleyebilir. Çocuk doktorları genel olarak çoğu il de randevusuz bakıyor,sabahtan gidip sıra alırsınız.