agustosta Bizde kilo konusu şöyle oldu 7.ay civarı tamamen kilo alımı durdu boyu birazda olsa uzuyordu çünkü çocuk kanli kaka yapıyordu ve hicbirsey yemiyordu anne sütü dahil beni emmeyi bıraktı yaklaşık 4 ay diyet yaptım zeytin ekmek yedim yine de sütüm yaramiyordu, sonra alerji mamasina başladık ki çocuk rahatladı kilo almaya az da olsa başladı 1 yaşından sonra süt ürünlerini açmaya başladık çok şükür ki tepki vermedi sonra kirmzii ette başladık az da olsa yiyordu ama iştahı yoktu 18.ay yumurtayı açtık doktorumuzun yönlendirmesiyle onu da aştık çok şükür ki derken tahin denemesi bizi yerlere vurdu çocuk resmen başka döndü uykusuz geceler karın ağrıları egzamalar coştu yani susama alerjisi varmış diğerleri geçmiş ama o geçmemiş daha bir çok Besin farkettim ve zamanla onları yemeyi kestim kilo almaya başladı şuan 22 aylık supravit şurup kullanıyoruz bir şişe bitecek ve çok değişti iştahı açıldı yani o kadar değil ama benim için çok çok iyi birsey bizim sürecimiz bu şekilde oldu canım uzun oldu kusura bakma