NaimeYilmaz [bilinmeyen] bel destegı koyuyorum 😊 ve sadece ek gıda saatınde oturuyor. Herseyı hazır edıyorum öyle koyuyorum. Toplasanız 5 dk degıldır 3-5 kasık anca yıyor zaten .. Doktoruma kalsa 5.ayda desteksız bile oturtabılırmısım hazırmış ama ben acele etmıyorum o konuda.. Kaşıga tepkısı olumlu ve kaka düzenımız degısmedı. Yani hazırmıs ek gıdaya 😊 hazır olmadıgını sezseydım devam etmezdım. Tabi doktorlar da tavsıye etti.