bisenakillisinzaten birceylul bu değerler bebeklere göre değişiyor. Yani aslında burada yüksek çıkıyordur ama bebekler için bu değer normaldir. Yetişkinlerle bebeklerin değeri farklı oluyor
endoplazmikretikulumiste birceylul d vitamini fazlalığı böbrekleri yorar diye biliyorum doktor ne dedi ?
demir2606 stillwasser o yetişkinlere göre referans değerleri doktorunuza danışın mutlaka en iyi cevabı p verecektir ama bene çok yüksek gelmedi güzel gibi duruype
stillwasser demir2606 bizimde bi değerimiz böyle çıkmıştı takviye vermişti dru daha iyi bilir tabi ki
D_deniz birceylul güzel çıkmış. Hamile iken sizin D vitamininiz iyidir. Çünkü şuan onu taşıyor. 1 yaşına kadar devam edin doktora sorabilirsiniz devam diyecektir.
zeynebinannesii28 birceylul merhaba, benimde 7 aylık bebeğimin d vitamini yüksek çıkıyor doktor takip ediyor ve 20 gündür falan kullanmıyorum ama yine yüksek çıktı, sizinki geçti mi
zeynebinannesii28 birceylul ben ilk başta 6 aylıkken götürdüm doktor bu bebek gevşek demişti yani kasları zayıfmış şimdi biraz daha iyi durumda sizin bebeğinizde de var mıydı gevşeklik
mysticalstarfish Bebeklerle yetişkinlerinki farklı oluyor diye biliyorum çok bir bilgim yok üste çıksın