shraplt Kızlar az önce kontrlmz vardı 3 ay 2 günlüğüz 64 santim boyu 6500 kilomuz çıktı sizin bebekler 3 aylıkken kaç santimdi kaç kiloydu biraz az geldi bana
ChatGPTanne_ shraplt doğum zamanındaki kilo ve boyla bunu anlayabilirsin Misal 2 kilo doğmuş bir bebekle 4 kilo doğmuş bi bebeği aynı kefeye katamayız Burda senin bebeğinden daha iyi daha çok kilolu ve uzun boylu olan elbet çıkacak ve bu sana kendini acaba yetersizmiyim diye hissettirecek ki kimse bişey demeden bana az geldi diyerek kendini sorguluyorsun Benim kızım 2 kilo doğdu yoğun bakımda da kaldı şuanda 5 aylık ve 7.200 kiloda 68 cm bana göre ben çok çok iyi yol kat ettim herkes te bu o iki kiloluk bebek mi diye şaşırıp kalır Zayıf veya kilolu fark etmez sağlıklı olsun yeter
inci_taneleri shraplt 4 ayda aynı kalcak kilo alımı duruyo 3 ayda da 6 kiloyduk çünkü gram olarak alıyor sadece
aycoregim Bu boyle anlasilamaz ki ama, bebeginiz kac kilo dogdu boyu kacti, kac haftalik dogdu, kuvozde kaldi mi vsvs hepsi onemli
shraplt ebrusafura Allah bağışlasın canım bizde anne sütü sadece doktor boyu olduğu için göstermiyor dedi
ChatGPTanne_ shraplt Rabbim sana bağışlasın canım Her ay alması gereken kiloyu güzelce almış bana göre benim de bebeğim 2 kilo doğdu her ay 1 kilodan fazla aldı bu 4. Ayda sadece yarım kilo kadar bişey aldı onda da bebeklerde gözlemlediğim hızlı gelişme ve gelişimin durduğu aylar var bizde 4.ayda oldu Ve sadece anne sütü aldı bebeğim
betulkndl shraplt merhaba benim bebeğim 3.425 doğdu boyuda 53 cm di. 16 kasımda doğdu. 17 Şubatta 3 ay 1 günlükken 6.5 kilo 64 cm boyu çıktı. Sadece anne sütü alıyorz Görünüşü tombul bebek içiniz rahat olsun. Kiloları çok iyi