Merhaba ! Bebeğim 6 aylık 5 ayında öksürük nezle oldu doktora götürdüm bir kaç ilaç buhar derken geçti. Evde kendim de bazı şeyler denedim tabi papatya çayı verdim nane yağını göğsüne sürüp ayak altlarına sarımsak kürü ile iyot sürdüm bezi ütüleyip göğsüne koydum şimdi 2 gündür yine öksüreği başladı başka yapabileceğim bir şeyler var mı? Yardımcı olursanı çok sevinirim