SiprayiL Kızlar merhaba. Ben şuan ücretsiz izindeyim bebeğim 14 aylık. 2 yaşında başlayacağım inşallah işe. Sorum nöbet tutan annelere, nöbetteyken bebeğinize kim bakıyor eşiniz anneanne babaanne mi?
bendenbirtanedahayok SiprayiL ben öyle çalışmıyorum ama önceliğim kim ev olarak yakınsa onu tercih etmek olurdu ama annem daha içime sineceği için anneme bırakırdım eğer müsait olmazsada bakıcı ya da babası bakardı
busraaadmrtas SiprayiL ben hastaneyle nöbet iki izin seklinde anlaştım benim 2 .gün ofumda eşim 24 tutuyo sabah geliyor aksaam da ben gidiyorum yani eşim bakiyor ikimizde nöbet iki of calisiyoruz
SiprayiL bendenbirtanedahayok annem başka şehirde uzak değil ama,kv yakın ona çok da içime sinmiyor açıkçası kendisi de bakarım demedi hiç. Eşimin çalışma saatleri de düzenli değil 🤷🏻♀️ bakıcı da gece mi kalacak evde
Aklimideliricem Bende bunu merak ediyorum şuan çalışmıyorum ama çalışmak istiyorum e hemşireyim çalışırsam nöbet usulü olur eşimde nöbet usulü çalışıyo e ikimiz aynı gün yokken nolacak kdskkdjdj
SiprayiL Aklimideliricem benim eşimin de çalışma saatleri karışık düzenli bir saati yok,ne yapacağım bilmiyorum 🥲🤷🏻♀️
Aklimideliricem SiprayiL aynen bende öyleyim e bakıcı desen gece nasıl bakacak aileler evlerini bırakıp nasıl gelecek ama böyle olunca da ben evde durmak için okumadım diyorum ortada kaldım kdkddj
SiprayiL Aklimideliricem 8 5 çalışsak her şey çok daha kolay olacak ama anlamaz ki başhemşireler. Annem yakın olsaydı gözüm kapalı bırakırdım ya da en azından eşimin saatleri düzenli olsaydı
Deletedmom_215 SiprayiL eşim öğretmen. Öğlen bitiyor işi. Hatta ben iki yaşında kreşe vercem yarım gün. Öğlen eşim alcak mesaide olduğum günler 4 e kadar yine eşimle olcak oğlum.
Deletedmom_215 SiprayiL teşekkürler :) benimde az kaldı ise başlamama inanın cok tedirgin oluyorum 2 saat bile ayrı kalmadık nasıl alışacağım bilmiyorum 🥲
SiprayiL Deletedmom_215 bir de o tarafı var tabi 🥹 tek tesellim çok daha küçükken başlamadık birkaç aylıkken başlamak zorunda olanlar var diyorum kendime 🥲
SiprayiL Deletedmom_215 hem onlar için çalışıyoruz ne güzel insanın kendi parasını kazanmasi gibisi yok, sağlık olsun da çalışalım hep🥰