hazale966 Kasımın 20sinde çıktım izne Aralık 2de doğum yaptım asgari ücretin biraz üstündeydi maaşım sormak istediğim şu ocak ayında maaşlar değişti asgari ücret arttı bu bağlı bana yatacak parada değişiklik olacak mı yani yeni asgari ücretten mı hesaplanacak