lovemysonn açmaz miyiz hiç. Tolore edemedi. Yumurtayı 4 kere falan açıp açıp kestik. Her seferinde kotu oldu. Cok sukur şu an haslanmis yumurtaya kadar geldik. Firinlanmis ve haslanmista bir sorun yok. Ama kırılmış, veya corbanin içinde falan ocakta pismisi daha denemedik. O ara ek gidaya basladik. Bu ay alerji doktorumuza tekrar gidip yolumuzu yeniden cizecegiz.