1balAnnesi 3 gündür gündüzleri uyutuyorum 5 dk ya uyanıyor tekrar uyumuyor acaba öğle uykusunu mu bırakacak? Sizinkiler ne durumda bıraktılar mı uyutuyor musunuz erken mi neden böyle yapıyor anlamadım
Kayra_68_aksaray 1balAnnesi benim oğlumda 22 aylık öğlen 2 gibi uyur 4 30 5 gibi uyanıyor gündüz uykusunu bırakmak için erken bence
1balAnnesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala erken gibi geliyor bana ama eğer bırakırsa da yapacak bişey yok. Birkaç gün daha uyutayım diyorum eğer böyle 5 dk ya uyanırsa uyutmayacagım bidaha
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 1balAnnesi ben erken olduğunu düşünmedim Çünkü işime geliyordu açıkçası. Akşam erkenden uyuyordu 😃
1balAnnesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aslında evet erken uyuyor benimki de öyle olunca iyi oluyor ama gün içinde de mola vermek iyiydi😁 şimdi bide kış biyere de çıkılmıyor molasız çocuk bakmak zor geldi 😁
mavikaktus 23 aylık uyku düzeni sıfır bir bebe ve annesi bazen gündüz hiç uymuyor uyusada bir saat Ne yattığı belli ne kalktığı bu saatten sonra düzelir mi