Benim çocuğum da aynıydı ve hala da devam ediyor 4 ay 20 günlük. Bazen 11 güne kadar bile beklediğimiz oldu. Doktora da götürdüm. Anne sütü alan bebeklerde normal dedi. Sadece bu kadar uzun süre yaptıktan sonra kıvamını kontrol edin kabızlık varsa doktora başvurun ama cıvık yapıyorsa sıkıntı yoktur.