Hazom nnoktaa hamilton aldık biz 4 yıl önce e bebekten. Tepe tepe kullanıldık çok kullanışlı, hafif, kibar bi ürün. Şimdi küçük oğluma kullanmaya devam ediyorum ☺️
gktgemirshn nnoktaa travel sistem tercih ettim kullanışlı zorlanmıyorum yolda araba da katlanması açılması kolay 360 derece dönüyor
newbie damlaozzz bizde de var ama tek yönlü olması sebebiyle alternatif bir model bakıyorum. Bu sebepten sorun yaşadınız mı hiç?
damlaozzz newbie Hayır yaşamadım şimdilik memnunuz bu arabayı hafifliği için almıştım yön konusunda çok seçenek yok arabalarda maalesef
esraa_20 Yoyko kabin boy kullanıyoruz sürüşü aşırı rahat aynı zamanda hafif kolay katlanır yer de kaplamıyor
KayraVeAnnesi_06 nnoktaa Prego quark kullanıyoruz kabin boy çok memnunum aşırı hafif ve yer kaplamıyor tavsiye ederimm
UrbanMom nnoktaa baby care önermiyorum o kesin. Bebek arabasının altındaki kemerler koptu, oturduğu yer ayrıldı filan. 1 aydır tamirdeydi aldığımız yer yardımcı oldu sagolsunlar. 1 ay puset taktım 18 aylık çocuğa ama rezillik üstüne rezillikti
tugces09 nnoktaa yoyko quantum kabin boy kullanıyoruz bebişim 6 aylık memnunuz yolda kolay gidiyor hafif, tek elle açılıyor, bagajda çok yer kaplamıyor. Yatma pozisyonu da var memnunuz
patastikof nnoktaa elbette kabin boy.. cybex eezytwist aldım pusetindende bebek arabasindanda katlamasi hafifliği herseyiyle iyiki aldım eziyet değil dissri çıkmak indi bindi yapmak
Dilanada nnoktaa travel sistem bir yaşından sonra bence kullanışlı değil bizimki de vardı sonra kabin boya geçtik sürüş olarak da rahat katlanması da yerde kaplamiyor bizimki huggy easy go ama şuan satışa yok keşke devam etseydi aşırı memnunum 1 yıldır kullanıyorum
Usnac1995 nnoktaa Hamilton der susarım 😂 2 yaşındaki oğluma aldım, en olarak diğerlerinden geniş, sırt yatması ve kaldırması çok kolay. Elinizle ittiğinizde otomatik kapanıyor E bebekten 7 bine aldım, 2-3 gün önce 5 bine düşmüştü bu canımı yaktı bi 😂
Lylcyln nnoktaa bizim Arabamız craft bali Pusetli olandan aldık (sekiz aydır ki hala Pusetle şekilde taşıyorum ha bizim kız birazcık uzun sığmıyor )araba olarak çok memnunum gayet yolda güzel kayıp akıyor yani zorluk çıkartmıyor hiç bana. Kaliteli bir Marka bence Kabin boy bana daha mantıklı geliyor ne kadar minik kibar alırsanız o kadar kullanımı da kolay olur saklaması da kolay olur diye düşünüyorum