asilegealkis Annesininguzusu merhaba bebeğim 54 günlük bi hafta önce ben de sünnet ettirdim 😔 lokal anestezi ile dikişli sünnet yapıldı uyuştururken çok ağladı neyse uyuşmasını.bekledik uyuyakaldi işleme alındı dikiş esnasında anestezi etksi geçti ve uykudan çığlık çığlığa uyandı çocuğum doktora hissediyor mu dedim baskıları hissediyordur muhtemelen dedi ama çocuğum ağlamaktan mosmor oldu işlem bitene kadar ağladı hissettiğini anladm artk hic durmadi memede zor sakinlestirdim sonra ağrı kesici yapti falan o şekilde susturabildik eve geldik uykusundan hic aglayarak uyanmayqn çocuğum artı her uyandığında her seferinde yeniden dikiş atılıyormuş gibi çığlık çığlığa mosmor şekilde katilarak uyanıyor ne yapacağımi şaşırdım bir beş gün oldu bu gün orasina krem sürüyorm acimiyor onu biliyorum artk ama ağlama şekli hâlâ aynı çocuğun psikolojisini mi bozduk korkuttuk mu anlamadım bi akil verin nolur yaptırdığıma pişman oldum doktorun o şekilde davranmasi aklima geldikçe deli oluyorum canlı canlı dikti yawrumu😭😭
svncgldgn Annesininguzusu 33 günlükken dikişli yaptırdık, klipsi yapılınca yapışma vs durumunda düzeltme durumu zor oluyor dedi doktorumuz
Annesininguzusu sezerckmom KayraVeAnnesi_06 kare svncgldgn mooomm01 Cihangirsmom_ elifgibii Dogacelik Hepinize çok teşekkür ederim herkes dikişli yaptırmış bende öyle düşünüyordum eski usul sonuçta çok sağolun❤️🙏🏻
kare 3 aylıkken dikişli yapıldı kolay iyileşti.görümcem klipsi yaptırdı çok zorlandılar çocuğunda canı çok yandı
Annesininguzusu asilegealkis benim pek bilgim yok bu konuda ama instagramda birisi daha aynısını söyledi bebeği hissetmiş ameliyat esnasınsa çok ağlamış doktor ondan değildir demiş ama anlamış kendisi isterseniz onunla bi konuşun neler yapmışlar onların süreci nasıl cevao veriyor zaten herkese mirayfatih hesap ismi çok geçmiş olsun
Dlkuzn asilegealkis unutur ya psikolojik biley kalmaz benim oğlumda anestezi sırasında çok ağladı dikişte de aynı şekile bir eve gelişimiz vardı oturup bende ağladım onla beraber sünnet sonrası ilk cisini yaptıktan sonra bütün ağrısı sızısı gitti belki de cişini yapmaya korktugu için bile ağlamış olabilir ertesi güne hiç bişey kalmamıştı ilk gece çok zordu
Ardamamma34 Benimde oğlum 8,5 aylık ama yurtdışındayim ve izne gidince yaptırmayı düşünüyorum ama nasıl acı çekerler mi çok fazla bilgim yok bardak kullanimi duymuştum ama nasıl yapılcani bilmiyorum benim ilk bebeğim 😞😢
Cihangirsmom_ Ardamamma34 karton bardağı 2 parmak şeklinde ölçüyorsunuz en üst içilecek kısımdan olan tarafı. Kesiyorsunuz,içilecek olan tarafı oğlunuzun testislerini ve özel bölgesini içine alacak şekilde koyup bezle kapatıyorsunuz hiç korkmayın
KayraVeAnnesi_06 Ardamamma34 Kendinden Bezli sünnet külotları var tıkanabiliyor biz ondan almıştık 3 tane , üzerine de büyük beden bez bağladık hiç sorun olmadı bardak falan kullanmadık o nasıl oluyor bilmiyorum
berktalha Ardamamma34 merhaba ben 2 hafta önce dikişli yaptırdım 1 hafta da iyileşmeye başlıyor bardak kesinlikle kullanın bardak kullanmanıza gerek yok demişti doktorumuz biz de ilk saatler kullanmadık anestezi etkisi geçmeye başlayınca tabi çocuk devamlı ağladı en sonunda bi koyalım bakalım dedik karton bardağı yarıdan kestim taban kısmını attım içme kısmıyla koydum çocuk bi rahatladı gerçekten. Mutlaka koyun bardak siz de rahat uyuyun çocuk da rahat uyusun.
Cihangirsmom_ Annesininguzusu 3 buçuk aylıkken yaptırdım dikişli,sadece 2 kere ağladı işerken ertesi gün hiç sünnet olmamış gibiydi maşallah. 1 hafta oldu bugün. İyi ki erken yaptırmışım iyi ki Balaban diye bir krem verdi onu sürdük birde karton bardak kullandım beze yapışmasın diye çabuk toparladı maşallah
Annesininguzusu Cihangirsmom_ işerse onun içine i işeyecek peki bezin içinde bir sıkıntı oluyormu işediğinde
elifgibii Annesininguzusu tabiki de dikişli eski usul hastanede yaptırdım iki aylıkken sıkıntısız geçti sürecimiz şükür
Cihangirsmom_ Annesininguzusu hayır hiçbir şey olmadı,karton bardaktan o bölgesine de geçti çişi çok çabuk iyileştirdi