Bebeğim ekrandan uzak büyüyor. Surekli kitap okurum cok sever ve evin işini erkenden bitirip bebeğime vakit ayırırım. Hava güzel oldukça parka götürüyorum, maddi durum biraz sıkışık olduğu için oyun gruplarına goturemiyorum malesef. 19 ayına girecek 10 kelimesi filan oldu. 18 ayda kelimeleri söylemeye başladı öncesinde çok korkuyordum hiç kelimesi yok diye. Bay bay yapmayı, alkis yapmayı filan biraz geç öğrendi. Bende çok geç konuşmuşum genetik mi acaba. Sizin bebeklerin konuşma durumu nasıl?