26merve26 aslanzeyddd valla benim kırkımdan sonra bebeğim 3 aylık falandı azıcık bişey geldi onu regl den sayıyormuyuz bilmiyorum ama taaa bebeğim 9 aylıkken tam anlamıyla geldi diyebilirim ☺️
iremtknmz 40 mı çıktı 5 gün sonra regl oldum acaba değil mi diye düşünmüştüm. Bu ay yine aynı tarihte oldum 2. Reglimi gördüm