yigitinnnannesii Merhaba hanımlar oğlum 2 yaşında emzirmeyi bıraktırıyorum şimdilik iyi gidiyor fakat göğsümde sızı var göğüsteki sütü tamamen nasıl bitirebilirim lütfen tecrübeli annelerim yardım eder misiniz 🥹
balkizlar yigitinnnannesii ada çayı için… az az sağın elle belli aralıklarla.. çok sağarsanız bitmez rahatlatacak kadar.. kademeli kesmediniz mi öyle yapsanız süt azalırdı kendiliğinden
Sev16 yigitinnnannesii yeşil nane koyun çok iyi geliyor lahana yaprağı sarın birde ara ara az az elinizle sağım yapın ben bir hafta da rahatladım