Süreç artık böyle ilerleyecek yani uyuyacak uyumayacak birgün uyuyorsa üç gün uyumayacak sağlıkla ilgili bir sıkıntısı varsa doktora başvurursunuz onun dışında doktorlarda uyumayan cocuğa genelde hiçbirşey demiyorlar. Gaz olaylarında yardımcı oluyorlar o kadar..
Hiçbirşey yok uyumak istemiyordur bakınmak istiyordur uykusu gelince elbette ki uyuyacak.