blackksea benim kızım su an 22 aylık ama 10 aylıktı kabizlik baslayali bi günden diğer güne kabiznoldu ve bir sene duzelmedi. Kaç tane doktora gittik tahliller verdik böbreklerine kadar bakıldı bi çözüm bulamadı ilaçları bıraktığımız gibi eski haline dönüyordu. Ama kefir ve activia sürekli içtiğinden beri sorun bildiğiniz yok oldu 2 aydır sadece iki kere zorlanarak yapti.