umyhl Sorum baslıkta arkadaslar 5 ay 20 günlük kızım ismini söyleyince bakmıyor normal mi? Tabi sürekli ismiyle hitap etmiyorduk son 2 haftadır düzenli ismi ile hitao ediyoruz, görüşlerinizi bekliyorum
oylesinebiri__ umyhl ismiyle seslenmediğiniz için olabilir bende oğlum bebeğim diye sesleniyorum 5 ay 14 günlük ismini söyleyince bana bakmıyor oğlum diyince bakıyor babası halası ismiyle seslenince dönüp bakıyor
Dondurmalikahve umyhl çünkü çocuğa ismi ile seslenmemişsiniz alışık olmadığı için bakmıyor siz artık aktif olarak ismiyle seslenin çok yakın zamanda bakacaktır.
meri123 umyhl daha cok erken ya benim cocugumda 1 yasina kadar dogru durust bakmadi simdi ismiyle seslenince bakar tepki verir baska odadan sesleniyosam bagirarak ehhh der 😄
ebrukaracacan umyhl babası hep fındık diye sevdi ben de annem sonra dikkatimi 9 ayda çekti seslendiğimde bakmadı ne oluyor diye korktum doktor fındık diyince baktı alıştırmam 2 ayımı aldı 😂