Merhabalar oğlum tam bir ay önce influenza oldu ilacını kullandı bir hafta sonra geçti zannettik bir gün sonra yine ateşi çıktı inanılmaz pis bir öksürük boğuluyor çocuk yine hastaneye gittik antibiyotik yazdılar . Buhar ve iğne . Hepsini kullandık . Yine iyileşmedi su an daha kötü çok kötü öksürüyor balgamlı ve burnu hiç durmuyor halii hiç yok ben deliricem bir aydır hasta çocuk iyileşemiyor sebebi nedir ilaç kullanmasına rağmen influenza nedir Corona mıdır nedir bu hastalık bana da geçti deliricem artık ilaca rağmen nasıl iyileşmez