Kızlar 3 buçuk aylık oğlum gece uykusuna bir türlü geçmiyor. Uyutuyoruz çığlık kıyamet 10 dk sonra uyanıyor tekrar baştan yıprandık yaa daha önceki aylarda hemen derin uykuya geçiyordu şimdi asla geçemiyor 8de yatıyor 10a kadar uyu uyan şeklinde ilerliyoruz. Bu durumu yaşayanlar var mı fikrinize ihtiyacım var nerde yanlış yapıyorum ilk bebeğim…