NurR Bebegim 4 ay 5 günlük ve hepsi bizdede mevcut bende dün doktora götürdüm çünkü hiç böyle olmamıştı doktor hepsi normal dedi 4 cü ay atakları bunlar dedi ve emzirirken sessiz ortamda emzir dedi televizyonu dahi kapat dedi çünkü sesin nerden geldiğine bakmak istiyor emmek istemiyordur dedi bunlar çok normal dedi ve insanları yabancılaşma dönemiymiş gerçekten öyle normalde kaynanam sürekli ilgilenir kızımla ama şu 3 haftaya yakın kızım babaannesini istemiyor kucağına gitmek dahi istemiyor kucağın da ağlamaya başlıyor geçen öyle bir ağladı ki gözleri kan topladı düşünün yani . Oyuzden bunlar çok normalmiş yinede içinizin rahat etmesi için götürün ama bana kalırsa önemli birşey olmadığı sürece hastaneye götürmeyin zaten orası mikrop yuvası sağlam adam bile hasta oluyor bide bu bebek yani ben öyle yapıyorum acil ve önemli bir şey olmadığı sürece kızı mı hastaneye sokmuyorum rabbim düşürmesin yoklugunuda vermesin inşallah şimdiden geçmiş olsun