Arkadaşlar son bir haftadır emzik bırakma sürecine girdik ilk günlerde bir sorun yoktu hatta gayet ılıman geçti ama son iki gündür mü geceleri sık uyanma ve her uyanmada mızmızlanarak geri uykuya dalıyor sabahları da uyanma saatinden birkaç saat öncesinden kalkarak çok şiddetli ağlıyor bunun sebebi ne olabilir