jasminebk Kızlar 4 ay oldu sezeryan olali bebeğim ağır biraz hep de kucak istiyor dikiş yerlerim ağrıyor biraz da mor duruyor aceba kantaron yağı sürsem rahatlatır mi??
oylesinebiri__ jasminebk madecasol sür demişti doktorum ama iz kremi de var ameliyat sonrası dikişler için
idildeniz35 jasminebk ağrı için değil ama dikiş izi için contractubex krem kullanıyorum 2 aydır. Bence işe yaramaya başladı ama tabi daha uzun vadeli ve düzenli kullanım gerekiyor