adenalya 4,5-5 aylıktı artık pusete hem sığmıyodu hem sıkılıyodu. Bebek arabasına geçtim ama 6 aylık olana kadar hep eğik pozisyonda kullandım yani 3 kademeli yatıyodu araba ben 6 aylık olana kadar hep orta kademede kullandım tamamen dik yapmadım bide altına çok pofuduk bi minder koymuştum.