Bugün 25 günlüğüz, burada doğum hikayemi paylaşmadığımı fark ettim ver hemen yazayım dedim.
Gecenin bir yarısı saat 3 suları ufak bir sancı ile uyandım, ardından idrara sıkışık bir şekilde uyandım.
Yataktan kalktığımda 3 kere fışkırır şekilde suyum geldi, önce tuvaletimi kaçırdığımı düşündüm, lavaboya girip baktığımda ise kaçırmaktan fazlası olduğunu anladım, ardından direkt eşimi uyandırdım. Herhangi bir sancı vs ilk etapta yoktu. Sonrasında gayet rahat bir şekilde hazırlandım, eşyaları arabaya vs yerleştirdikten sonra ufaktan sancı vurmaya başladı. Hastaneye gidene kadar sancılar regl sancısı düzeyindeydi. Ancak nstye bağlandığımda artık dayanılamayacak derece de çoğalmıştı testin çekilmesine dahi uzun süre sabredemedim, kalktım sürekli yürüdüm eşimin desteğiyle, hastaneye vardığımda 3,5 cm olan açılmam aradan geçen bir buçuk saatin ardından 5 cm ulaşmıştı, yürümeye devam ettim, + plates topu desteğiyle.
Sonrasında sancılarım artık had safhaya ulaşmıştı, sıcak duşa girmemi söyledi ebe hastanede bulunan duşakabin de SICAK su ile belden altımı yarım saat kırk dk boyunca yıkadık ve bekledik tekrar muayeneye aldı ebe açılmama bakmak için ve doktorumu çağırdı ardından artık açılmanın yeterli olduğunu söyleyerek, inanılmaz üst seviyede sancılarım başlamıştı ve artık duvarları yumrukluyordum, doğumhaneye girdim ve ardından doktorum geldi çığlıklarım duvarları delecek derece de çoktu ama doktorum bu eforu ıkınarak kullanmamı söyledi artık kavuşmaya çok az kaldığını söyleyerek, kapıdan girdiği an sanki acılarımı dindirecek tek kişi oymuş gibi hissettim… En son ıkınırken yatağın kolu elimde kaldı ama 40 dklık bir uğraşın sonunda kızımı kucağıma aldım, o an bütün ağrılar beynimden silindi ve sırf o anı yaşamak için o çektiğim tüm sancıları çekerim. Annelik kadar güzel bir duygu yok, zor ve sancılı bir süreç ama sonucu herşeye değer. Bugün 5 günlüğüz artık. Kavuşmamızın 5. Günü herkes sağlıkla kavuşsun inşallah bebişine.
Artık happy momdan ayrılık vakti, happy kidse geçiyoruuzzz 🥳🥳🥳🥳😍🧿🐣🧚🏻♀️💓