Bebeğim 4 aylık 2,5 aylıktan beri sadece uyurken besleniyor mama içiyor sadece uyanıkken asla içmek istemiyor gözlerini bile örtüyorum öyle içerse biraz içiyor o kadar doktora gidiyoruz normal diyolar kakası yapışkan gibi ve içerken ıkınıyor gibi kucakta falan asla içmiyor ne yapmam lazım çok yoruldum süt alerjisi olan bebekler böyle mi oluyolar 2,5 aylıkken rota aşısını olduk sonra bebeğim böyle oldu zorla içiyor önceden böyle değildi asla o tetiklemiş olabilir mi