1 yaş oldu bebem. Olur olmaz hasta oldu çok fena. İki gündür Formül mama içmeyi de bıraktı. Emzirme zaten daha önce sonlandı. Yemek yemesi şart diye , biraz da sakinlesin diye çaresiz ekranla yedirdim. Onda da kendi videolarını izlettim.
Ama onda bile kapatınca huysuzlandı :(
Hastayken nasıl yemek yediriyorsunuz hanımlar
İlk defa yaptım çok çaresiz kaldım
Ama bi daha asla