Merhabalar bebegim 2 ay 5 günlük anne sütünü az alıyordoktor bilgisinde mama veriyoruz bazen 60 içip doyuyor bazen 90 bazen 120 ml ama 2 saatte bazen 1 saatte acıkıp kalkıyor normalmi acaba 3 4 saat tok tuttuğu söyleniyor ama sadece mama icen bebekler için mi gecerli