Arkadaşlar lütfen yardım edin artık gerçekten çıldırmak üzereyim 82 günlük oğlum sürekli ağliyor sürekli uyku desen 15 dakika bile değil inan7n tuvalete bile koştura koştura gidiyorum uyuyunca gelince uyanmış oluyor neyapicam gerçekten şaşırdım goturdugumuz 5 doktor kolik diyor olkadar ama gerçekten yoruldum ne yaparsam yapıyım hep agliyor bez degistirmeler kabus uyutmalar işkence napicam sürekli agliyor o agliyor ben ağlıyorum sırt üstü yatırmak imkansız kucakta gezdirirken bi 5 dakika susuyor belki sonra yine aynı inanın eşimle beraber yemek yemeyeli 2 ay oldu o gezdiriyor ben yiyorum ben gezdiriyorum o yiyor nezaman geçecek bu dönem Arkadaşlarımın bebekleri çok uslu aynı anda doğdular onlari gördükçe iyice üzülüyorum 😪😪😪