aura_meselesi_bu_sekerim Deletedmom_206 azicik grip oldu oglusum Kahvaltiyi agzina surmeyince tavuklu corba icirdim kendilerine 🙂
etkafa Deletedmom_206 Afiyet olsun biz yaptık bile 🌸🫠 2 adet yumurta 1 adet patates kızartması Zeytin tayin peynir bu şekilde 💖
alexab Deletedmom_206 bizimkini yıkayalı çok oldu sabah 6 da güne başladık. Standart kahvaltımız; Omlet ya da pankek 🍳🥞 2 tk Labne 🧀 Yarım avakado🥑 2 tk bal 🍯 2 tk tahin 🥄 4-5 tane yaban mersini. 🫐 2 tane zeytin 🫒 Afiyet olsun.
Deletedmom_206 aura_meselesi_bu_sekerim Çok geçmiş olsun En güzelini yapmışsınız. Gripken tavuk suyuna güzel bir çorba resmen şifa❤
cokbilmismom Deletedmom_206 10 aylık bebemin kahvaltısi 😍 kahvaltı bitincede iki çay kaşığı tahin pekmez veriyorum veya karadut özü 
Ertugggg Buranın hepsini yiyor mu ya ben yetişkin olarak bile yiyemiyorum bu kadar afiyet olsun şifa olsun 🥹
summ4 Deletedmom_206 yarım muz biraz cennet hurması bu kadar kahvaltımız. Kahvaltı sevmiyor kızım bende meyve yediriyor sabahları
Ertugggg Deletedmom_206 Bizde kabaklı omlet biraz kuru dut yarım elma biraz fındık yedik süt alerjisi var süt ürünleri tüketemiyoruz 🥹