aslialk ikisinden biriyse og ama ben en çok vitmayi beğeniyorum toz çorbaları harika, özleri çok güzel bağışıklık için kara mürver yabanmersini ve kara dut özünü kullanıyorum, kahvaltılık fındık kreması ballı fıstık ezmesi vazgeçilmezim, bir de keçiboynuzlu puding var o da ☺️🌸