Günaydın hanımlar yaklaşık 20 gün önce burun ameliyatı oldum haliyle ödem çok fazlasıyla var doktorum masaj önerdi arada bir masaj yapıyorum taki dün bişeyi fark ettim burunun sol duvarında hafif bir çukurluk var elime geliyor acaba ödemmi dağılıyor yoksa çökmemi oldu çok korkuyorum doktora akşam video attım daha dönüş olmadı aranızda böyle bir durumu yaşayan oldumu bu arada aynı tarafta içeride bir küçük şişmiş et parçası görünüyor