badai Merhaba, 1 aylık bebeğim var. Son 10 gündür her emzirme sonrası göğüslerimin yanlarında bir ağrı oluyor kramp şeklinde ve sıcaklık hissediyorum. Bu durumu yaşayan var mı neden oluyor bu? Doktora gitmeyi düşünüyorum artık hangi bölüme gitmeliyim?
[silindi] badai bebeğiniz memeyi tam boşaltamıyor olabilir meme tamamen boşaldığında ağrı olmaz demişti emzirme danışmanım
Minikbirprenses badai bend aynı şeyi yasiyoru. Benim uclarim çok yara oldu yarısı koptu onlar ayrı acıyor goguslerim ayrı mastıt olmuş olabilirsiniz banyoda tarakla tarayın bide sağma yapiyodum ben genel cerraha gitmistim antibiyorik verdi kullandım sonra gene oldum kahverengi kısımların oralarda kızarıklık da vardı bende koltuk altına doğru batıyordu iğne gibi ara sıra hala oluyor ama uçlarındaki yaralardan da sızlıyor olabilir🥺genel cerraha gidebilirsiniz bende ultrasonda istedi
badai [silindi] bende böyle tahmin ettim sağım yapıyorum günde 1 kere en az 30 dakika her memede ama yinede 1 saat sonra başlıyor ağrısı ☹️
badai Minikbirprenses evet evet benimde böyle kolaltıma doğru yayılıyor ağrı ve uçları yara olmuştu yeni yeni iyileşiyor ☹️ direkt genel cerrahiden mi randevu aldınız siz
Minikbirprenses badai evet canım benimde uçlar hala yara bugün mesela gene ağrıyor benim arada bazen semsert oluyor şişiyor genel cerrahi evet uçlarına krem vermişti onu pel kullanmadım gümüş kapak almıştım bide antibiyotik verdi bana işte rahatlatmisti gene oldu ama dediğim.gibi sen git görün