Miran1306 Çok normal bir durum evdeki konforundan sizden oyuncaklarından ayrılıyor ki evde bir kardeş de var. Neyse ki siz bu durumu atlatmışsınız ama her yaşta tekrarlayabilirecek bir durum. Burada sizin okula göndermekte kararlılığınız çok önemli. Okulla ilgili sorduğunuz sorularda biri bunu mu yaptı biri şunu mu yaptı öğretmen bunu mu yaptı diye sormak yerine bugün günün nasıl geçti hangi arkadaşlarla neler oynadın gibi destekleyici cümleler kurarsanız çocuğunuzun okul ile olan bağını arttırırsınız. Bu süreçte okula öğretmene güvenmek ve çocuklara zaman vermek çok önemli.