Tatlı yemiyorsanız ve sadece ekmek varsa işiniz daha kolay bence. Bir de önceden gayet zayıf biriymişsiniz, çok azıcık bir dikkatle kolayca kilo verebileceğinizi düşünüyorum. Ekmeğin hiçbir şeye faydası yok zaten, birden bırakmak zor gelebilir, her gün biraz daha azaltarak bırakmayı deneyin. Ben de hamile kalırken 56, doğuma girerken 76 kg idim. 3 ay içinde 59’u gördüm. Emziriyorum. Arada 1-2 kg alıp geri veriyorum. Şu an da 59’um. Ben de ekmeği çok seviyorum. Hamilelikle birlikte tatlıya da düşkünlük arttı. Birkaç gün tatlı yemeyince, ekmeği sadece kahvaltıda, onda da 1 dilim yiyince bir iki günde kilomda değişiklik oluyor.