Madammm Kızlar hamileyim hastane önerisi istiyorum ilk doğumum cebecide oldu iğrenç geçti iyi bı yer önerisi lütfen sincandayim
asellinaninannesiii Madammm Benimki bilkent sehir hastanesinde oldu. Aşırı aşırı aşırı memnunum. Birdaha hamile olursam , direk orda doğum yaparım. Hiç üzmediler beni ne doktorlar ne de ebeler ne hemşireler ne hasta bakicilari
Madammm Madammm normal doğum olarak güzel yaptiran yer var mı acaba ilk dogumda cebeciye gittim ölümden döndüm çok zordu şimdi korkuyorum iyi bı yer arıyorum
oylesinebiri__ Madammm normal doğum var tabikide benim bebeğim tersti gelişim suyunda azalma var di sezeryana alındım
Madammm asellinaninannesiii aklımda Bilkent var zatende yine araştırayım dedim ne zaman doğum yaptın canim