Kızlar günaydın. Ben 2 gündür hastayım, ateşim 39lara kadar çıkıyordu. Gittim iğne yaptılar ilaç verdiler. Sonraki ilaç saatim gelene kadar tekrar ateşim çıkıyor. Bu arada bebeğim 6 aylık. Dün birden ateşi çıktı ve tahlil verdik. Kanda enfeksiyon çıkmadı. Sabaha kadar hiç uyumadı sürekli bağırdı. Onda da öksürük başladı. Kanda enfeksiyon yok demişlerdi acaba diş ile alakası olabilir mi? Eli kulağında sürekli, gözü de hafif yaşarıyor.