Herkese merhaba kizlar bebeğim daha 8 günlük göbek baği düştü doktor da dezenfekte spreyi ve gazlı bezle sil dedi ama göbek deliğinin içinde küçük iltihap irin değilde tabi bağin taze dokusu galiba vardı içine kulak çubuğu falan sokmadım dişi kabuk bağladı o içinin alınması mi gerek duş aldırmadım aldırabilir miyim acaba