kocatarafindanefret merhaba 🌸hamilelikten önce Yasmin adındaki hapı kullanıyordum çok memnunum adetimde düzenliydi bıraktığım ay hamile kaldım , şuan emzirdiğim için onu kullanamıyorum doktorum Cerazetteyi verdi bu da adetimi kesti tek yan etkisi bu oldu kullandığımdan beri adet görmüyorum 4-5 aydır bunu kullanıyorum, her gün aynı saatte içmen gerekiyor taaa ki gebelik isteyene kadar şakası yok ihmali yok bi gün almasan hamile kalman yüksek ihtimal oluyor, ben bu hapla beraber geri çekilme de uyguluyorum çünkü bu hap emzirene özel tek hormonlu yasmin kadar güçlü değil yani riske atmak yerine geri çekilme de yapıyoruz, emzirmeyi bırakınca tekrar yasmine dönücem o zaman adetimde düzelir diye düşünüyorum 🤗 yasmin 21 gün kullanım 7 gün ara veriliyordu , bu cerazette hiç ara vermeden kullanılıyor.