Sütüm tayzikli geliyor sanırım . İki üç noktadan fışkırır tarzda çıkıyor . Ama ben göğsü sıktıkça çıkıyor kendiliğinden gelmiyor . Sütüm ilk başta çok yoktu artsın diye takviyeler içiyorum . Sizce neden böyle oldu . Ne yapabilirim bebek memeyi ilerde reddetmesin diye . Şimdilik hala emiyor bir buçuk aylık bebek.