Anneler merhaba . Kızım 45 günlük oldu ama sürekli uyumak istiyor . Geceleri sanki ilk günkü gibi topuğuna vura bura uyandırıp emzriyiyorum iki dakika emip tekrar uyuyor . Gündüzleri de beslenme sonrası hemen mayışıyor uykuya geçmek istiyor ama son bir haftadır biraz zorlanıyor gündüz uykularına geçerken. . Sarılık vardı ama sonra bir daha bakmadı doktor gerek görmedi değer düşük geldiği için 11 çıkmıştı en son . Bebeğin gözü ve ten rengi normale döndğ . Sizce uzamış sarılık mı var veya normal mi bu durum böyle uyuması ??