Günaydın … Kaç gündür iki yavrum ben hastayız ama ben üçüncü gün toparlandım akşamına tekrar kötü oldum büyük oğlum da öyle ., hele 7 aylık oğlum toparladı derken bir gün sonra olmayan öksürük boğaz hiriltisi ve burun akması başladı . Az önce baktım ki gece boyu uyumadık sayılır bir saat kadar önce ateşi çıktı .sorum bu böyle bı salgın mı yani semptompari gidip geliyor mu yoksa biz sürekli birbirinize virus mu veriyoruz. Ya içim gidiyor çocuk gözümün önünde durmadan hasta . Aramızda sağlıkci varsa biz anneleri bı aydınlatırsa çok ama çok sevinirim