İyi geceler kızlar bebeğim 9 ay 15 günlük gece uykuları güzeldi 2-3 kere kalkardık ki üç gecedir çok sık kalkıyoruz ve şiddetli ağlama ile kalkıyor hiç dişi yok diş değildir çünkü gündüz de huysuzluk yapardı. Aynı ayda böyle sorun yaşayan annelerim var mıdır