Senazz11 çok zor bir süreç çok aglıycak uyumuycak ama kesin kararlıysanız onu oyalıycak şeyler bulmanız lazım eline bişeyler verin yemesi için benim kızım sabah 7.30 da uyumuştu sarıldı yattı memeden kesince ayrılık duygusu oluyor bugün 6 günümüz bizimde memeden kestik ama uykuya geçişte hep zorlanıyor uykuya direnmeler başladı zor bi süreç sizi bekliyor birde bir kereye mahsus duş alıp sağım yapın rahatlar sonra sağmayın