minik_36 ilk doğduğunda anne yanı beşiği vardı reflü yatağıyla birlikte yatıyordu o dar gelince ve oradan düşer diye park yatağa geçirmek istedik ama alışamıyor park yatak geniş olduğu için dönmek istiyor, bizim bebek Arabası sürekli evde hiç dışarıya koymadık ya kucakta uyuttuk ya da bebek arabasına koyup odadan odaya gezerek uyuttuk bebek arabası dar ve kemeri bağlı olunca dönemiyor o yüzden kendini kaldıramıyor sonra uyuyunca oradan alıyoruz park beşiğe yatırdığımız anda uyanıyor 🥲