Aintyourmama 14 aylık ve 35 günlük iki bebeğim var ilk bebeğim 3 aylıkken hamile kaldım şuan kırkım çıkmak üzere ve o kadar korkuyorum ki tekrar hamile kalmaktan cooooook uzun bir süre düşünmüyorum çocuk belki de hiç. Sorun şu ki ilk çocuğum çok zor olmustu ikincisi ise zevk suyundan oldu 🤦🏻♀️ Bütün yöntemleri araştırdım bir türlü karar veremedim hepsi çok sağlıksız ama birini seçmek zorundayım en az zararlı memnun kaldığınız yöntem hangisi yardımcı olur musunuz? Bakır spiral taktıramıyorum kansızlık var❌ Hormonlu spiral isteksizlik yapıp adeti kesiyormuş❌ Deri altı implant aynı adeti kesiyormuş yada çok uzatıyormuş sinir stres isteksizlik yapıyormuş ❌ Doğum kontrol hapı unuturum çok unutkanım hele iki çocukla❌ Prezervatif hem kuruluk kaşıntı hissizlik yapıyor hemde çıkar falan diye korkuyorum ❌ E ne kaldı geriye?
biroglanannesii1 Aintyourmama Hormonlu spiral kullaniyorum. Emzirme biter bitmez regli gördüm yorgun kanamalar yaşamasam da reglimi ayinda oluyorum çok memnunum. Spirala Ek olarak kondom+geri çekilme yöntemini de kullaniyoruz. İstenmeyen bir gebelik yaşamadım.
nazelif20 Aintyourmama erkekler için korunma iğnesi var spermleri öldüren belirli aylarda vuruluyorsun
tubanurrrr Aintyourmama üçüncü çocuk düşünmüyorsaniz en garantili tüplerinizi baglatin yâda hormonlu spiral prservtif ama sonradan değil baştan takılacak artı geri çekilme diğer türlü kalmanız normal spiralde doktorun tek korunmayı güvenli bulmadığı için ek korunma yöntemi önerdi reglim eskiye göre az ama oluyor
ZeydsMom Aintyourmama direk tupleri baglatin o 100 de 100 korur. Ben bu dogumda oyle yapacagim artik isi sansa birakmiyorum cunku hepsinden hamile kalanlar var 😄
GltbZk biroglanannesii1 aynen öyle bende hormonlu kullanıyorum ve bi sorun yaşamadım şuan da bi sıkıntım da yok
Papatya-bahcesi Ben 10 gün önce 3 aylık iğne attırdım , bakalım yan etkileni yazarım beklemedeyim , her korumanın bişeyi var haklısınız
simgeesell Papatya-bahcesi 3 aylık iğne mide bulantısı yapabiliyor birden hormon yüklendiği için de adetiniz kesilebiliyor veya düzensizlik yapıyor ve sinir hali gerginlik yapıyor bıraktım ben sırf bu yüzden
Papatya-bahcesi simgeesell en çok adetimi kesmesinden korkuyorum , budedikleriniz bendede olursa sanıeım hap kullanırım
Aintyourmama ZeydsMom maalesef bağlatamam keşke bağlatabilsem kökten çözüm ama başka bir yöntem arıyorum
_Goktugunannesi__ ZeydsMom Aşko tüplerde bile ihtimal var bi tanıdığım tüplerin bağlamış kadın 40 küsür yaşında geliniyle beraber doğum yaptılar tüplerde kesin çözüm değil🤭😂
Aintyourmama ZeydsMom ya çok okudum kadınlar kulübünde neredeyse herkes de adeti kesmiş menopoz etkisi yapmış ikisi de ben Adet olmasam Kafayı yerim zaten çok sinirli bir insanım
ZeydsMom Aintyourmama herseyin illa bi yan etkisi vardir ama herkeste olacagi anlamina da gelmez bence
uuuuuuu Aintyourmama Ben 2 yıldır Yasmin doğum kontrol hapıni kullanıyorum alarm kurdum hiç unutmuyorum
_Goktugunannesi__ Aintyourmama 2.5 yıldır bakır spiralliyim gayet memnunum regl de normal zamandaki yoğunlukta oluyor artış veya azalma olmadı sadece 5 gün olurken 9 10 güne çıktı o da son 5 gün leke şeklinde birde korunma yöntemleri kimine yan etki ederken kimine etmez bunu da denemeden bilemezsiniz
Aintyourmama _Goktugunannesi__ Üreme sağlığı merkezine gittim oradaki doktor söyledi Kanama miktarı artar Sende kansızlık var takamayız dedi Bakır spirali